Header Ads

Breaking News
recent

«Όταν έγινα λεσβία»! Μια γυναίκα αποκαλύπτεται και μιλά για το τι συνέβη μετά…

«Όταν έγινα λεσβία»! Μια γυναίκα αποκαλύπτεται και μιλά για το τι συνέβη μετά…

Η αναγνώστρια του Alternet μιλάει για τα λάθη που έκανε ανακαπλύπτοντας τη σεξουαλικότητά της και κρίνει το παρελθόν της. 

  "Όταν, γύρω στα 22, άρχισα να ανακαλύπτω ότι ίσως να μην είμαι τόσο ετεροφυλόφιλη όσο πίστευα και όσο πίστευε για μένα το οικογενειακό μου περιβάλλον, προσπάθησα να διαχειριστώ τη νέα αυτή γνώση για τον εαυτό μου. Η αίσθηση ήταν λίγο τρομακτική, ενδιαφέρουσα και τρομακτική. Δεν ήξερα τι είδους άνθρωπος έπρεπε να είμαι.  Δεν ήξερα πώς να φλερτάρω γυναίκες, δεν ήξερα που να βγω για να το κάνω και γενικά έπαιζε μπέρδεμα. 




  Προσπάθησα, λοιπόν να απαλλαγώ από τη θηλυκότητά μου. Για κάποιο λόγο άρχισα να συμπεριφέρομαι στις γυναίκες, με τον ίδιο τρόπο που έβλεπα άντρες να το κάνουν. Μιλούσα απότομα καμιά φορά ίσως να σφύριζα όταν έβλεπα μια ωραία κοπέλα , και δεν υπήρχε γυναίκα που να μη γυρίσω να κοιτάξω όταν περπατούσα. Γενικά συμπεριφερόμουν σαν φαλλοκράτης. Έβλεπα τις γυναίκες σαν αντικείμενα και το μόνο που ήθελα ήταν να κάνω σεξ με όσες περισσότερες μπορούσα για να μπορώ μετά να περηφανεύομαι. 




   Ένα βράδυ που καθόμουν με δύο φίλους μου και πίναμε μπύρες τους ρώτησα ποια είναι η πιο άσχημη γκόμενα που έχουν γαμήσει. Κατευθείαν αρχίσαμε να σχολιάζουμε για άσχημα πρόσωπα, μικρά βυζιά, χαλαρούς κώλους, σαν να τα άτομα στα οποία αναφερόμαστε να μην ήταν άνθρωποι αλλά κάτι λιγότερο. Έκεί, κάτι μου συνέβη. Συνειδητοποίησα ότι τα άτομα για τα οποία μιλούσα ήταν γυναίκες, σαν κι εμένα και το μόνο που θέλησα εκείνη τη στιγμή ήταν να κάνω ένα μπάνιο. Κατάλαβα εκείνη την ώρα πόσο άσχημη ήταν η συμπεριφορά μου απέναντι στο φύλο μου και αποφάσισα ότι δε μου ταιριάζει να υποβιβάζω τις υπόλοιπες γυναίκες με αυτόν το φαλλοκρατικό τρόπο, γιατί στην ουσία υποβιβάζω τον εαυτό μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.